محتوا مخاطبان شما را آگاه می کند
نوشته شده توسط : hamed

آغاز محتوا در زمینه‌ی بیزنس و صنعت شما به مخاطبان شما میگوید. سئو در مشهد این سوال های مهم را که اکثری از مشتریان بالقوه شما دارا هستند جواب میدهد. مثلا، ممکن میباشد یک خزانه محلی در وب سایت خویش کاغذ ای به اسم \"رهن چیست؟\" برای امداد به خریداران برای نخستین دفعه در منزل ادراک نمایند که چه چیزی در فرآیند خرید نقش داراست.

این سبب میگردد مشتری حالت بعدی خویش را خوب بفهمد و همینطور برای متخصصان وام که در هر فرصت مراجعه مشتری تازه به‌این پرسش جواب نمی دهند، وقت می‌گیرد. (و همان طور که هر مالک مشاغل می‌داند، وقت وقت میباشد.) بدین ترتیب هنگامی شما می‌باشید محتوایی ساخت و ساز فرمایید که مخاطبان شما‌را مطلع نماید، شما صرفا حقایق دیدنی را به آن ها نمی گویید - شما به آنان یاری میکنید تا تصمیم درست خرید بگیرند و در هزینه و وقت خویش صرفه جویی نمایند.

 

این یک موفقیت-پیروزی میباشد. یک مشتری بالقوه با خبر، بسیار در حدود تبدیل شدن به یک مشتری پرداخته میباشد - و این تمامی بدین عامل میباشد که شما برای ساختن یک کاغذ وقت گذارده اید!

محتوای شما نیز ماندگاری ندارد. به محض ارسال آن به وبسایت خویش، داده ها شمارا به مشتریان بالقوه روز آپ تو دیت، سال به سال ادامه میدهد - سوای هیچ هزینه مازاد.
Google اصلی ترین موتور جستجوی عالم میباشد. در فیض، سالانه بیشتراز 1 تریلیون درخواست از یوزرها در سراسر عالم ارسال می نماید. با استعمال از این داده های عددی، می‌توانید شرط فرمایید که فردی در حیطه شما از Google برای پژوهش در امر صنعت شما به کار گیری می نماید. ساخت‌و‌ساز محتوا و ارسال آن به سایت شما شایسته ترین راه و روش برای حصول به آن مشتریان بالقوه میباشد.

برای استارت، آغاز می بایست درباره لغات کلیدی تفحص نمائید که به شما یاری می نماید مخاطبان خویش را جذب فرمائید. وقتی که لیستی از لغت ها کلیدی را در چنگ شما قرار میدهد که منجر بازدید مطلوب وب سایت شما می گردد، میتوانید محتوا را در نزدیکی آن کلمه ها کلیدی تولید کرده و برای موتورهای کاوش seo نمائید.

آن‌گاه، در انتهای هر شیت فراخوان برای مبادرت (CTA) قرار دهید تا خوانند‌گان شمارا تشویق به تبدیل شدن به مشتریان تازه یا این که مشتریان نو نماید.
در صورتی‌که کالایی را می فروشید، CTA مانند \"اینک بخرید\"، \"به سبد خرید اضافه نمائید\" یا این که \"محصول خویش را بدست آورید\" حقیقتاً بهتر عمل می نمایند. برای مشاغل بومی در سرب، CTA هایی مانند \"توصیه مجانی\"، \"استارت به فعالیت\" یا این که حتی \"تماس با ما\" نیز اثرگذار می باشند.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: